Pis al Putxet i el Farró - Ref. dt-saragossa
325.000€
51 M²
1
1
Pis al Putxet i el Farró
Ampli i lluminós pis de 51 m² amb una habitació, situat en el valorat barri del Putxet i el Farró, a la zona alta de Barcelona. Es tracta d’un habitatge construït l’any 1960, ben conservat però amb necessitat de reforma per actualitzar acabats i aprofitar tot el potencial que ofereix. És una oportunitat perfecta per a qui vulgui personalitzar el seu nou llar o fer una inversió amb recorregut.
El pis disposa d’una distribució còmoda i funcional: cuina independent, un bany complet i una sala d’estar d’una bona mida que s’obre cap a un pati interior d’illa. Aquest espai interior és ampli i obert, fet que permet l’entrada d’abundant llum natural durant gran part del dia i aporta una sensació de calma difícil de trobar a la ciutat.
La ubicació és un dels seus grans atractius. El Putxet i el Farró és un entorn residencial consolidat, ben comunicat amb transport públic i envoltat de comerços, serveis, zones verdes i tots els equipaments necessaris per al dia a dia. Una opció excel·lent per a qui busqui viure en un barri tranquil, còmode i amb un caràcter molt especial. No dubti en venir a visitar-lo!
Impostos y despeses derivades de la compraventa no incloses al preu.
Informació
Característiques
Mapa
C.I.
Molt eficient
Poc eficient
En tràmit
NOTA: La informació d'aquesta propietat pot haver canviat, per tant no som responsables de la fiabilitat de la informació, per favor contacti amb nosaltres per conèixer les característiques exactes.






